Thursday, July 24, 2008

din mahalaua vietii- 5

Pe seful meu il putem numi- la adapostul mai mult sau mai putin sigur al internetului- P.
P. de la ceva nume american, desigur- nicidecum de la vreo injurie neaosa (dupa cum i-ar duce mintea pe unii, in frunte cu mine...)
P. are vreo 40 de ani- dar fumeaza ca un cal si, cred eu, mai baga-n el si ierburi nu tocmai legalizate. Deci, arata ca de fo' 50. E la primul caine, primul copil si prima nevasta- cam asta ar fi ordinea si-n ierarhia sentimentelor lui, cred.
Daca exista viata anterioara- atunci P. cu siguranta a fost un soricel nascut intr-o biblioteca dar din parinti tomberonari. Poarta ochelari, are- in comparatie cu mine- o constitutie de categoria "musca" si ma socheaza de cate ori il vad prin repartizarea total idiotica a pilozitatii- prea economica cu teasta si mult prea darnica in ce priveste membrele. Cu alte cuvinte, e chel in cap si pletos pe maini si picioare. De restul anatomiei lui nu-mi fac probleme- nici nu ma intereseaza.
P. e baiat bun, atat de bun incat realizeaza ca pamantul e vinovat, ca-l suporta. De-aia s-a hotarat sa fie si rebel, atat cat il tin curelele (si-l tin, ca de-aia lucram noi pentru el si nu invers). Si-a cumparat BMW, si-a tras si-o barca cu panze viu colorate la mal de Michigan, si-a aruncat dosul legat de parasuta si a privit pamantul de sus, din balon. Din cate am inteles, ar fi incercat chiar si un bungee jumping- si asta de curand, dupa numarul si intensitatea vanatailor acumulate...
Lui P. trebuia, de vreo cateva zile, sa i se nasca primul copil- lenes, ca tac-su insa, respectivul s-a hotarat sa-si tina familia in suspans. O zi, doua, trei....cat s-o putea (si se prea poate, maine se face o saptamana de la termenul dat de medici).
P. a trecut, pe rand si cu rabdarea facuta zdrente, prin toate culorile curcubeului...Pilozitatea a depasit cota de avarie pe moaca-i obosita iar dragonul tatuat pe unul din antebrate pare a se fi stafidit, metodic, intr-o veverita castrata.


Mi-e drag de sefu' asta al meu- in primul rand, pentru ca ne-am lamurit, la o cearta anterioara, cum stau lucrurile: eu l-am numit "jerk" si-am iesit trantind usa, el m-a chemat inapoi, dupa o luna si cu o sesizabila marire de salariu, alintandu-ma "crazy". Subtirel, de vara...


========================================================

2 comments:

Blogroll


counter