Thursday, August 14, 2008

dimineata canta cucu'- eu ma duc la lucru....


Am un coleg- de fapt, am doi, sa-mi traiasca! N-am cum sa-i diferentiez dupa initiale- amandoi sunt cu A. la catalog...numai ca unul e desirat, alb si cu pleata- iar celalalt e micut de statura, de culoare si cu parul de-o juma' de deget....
Am, in ceea ce-i priveste, momente cand ii simpatizez si momente cand i-as lega pe amandoi de-un stabilopod si i-as trimite s-o caute pe Elodia pe fundu' marii....
Oricum, peste tot si toate, cand ne adunam toti 3 la o barfa ies scantei: desiratul baga poante la care eu sunt pe jos de ras, tinandu-ma cu mainile de burta, iar ala micu' mesteca suparat cate un "madafaca" la fiecare 3 cuvinte (ca asa ii sta-n fire, daca te obisnuiesti cu el incepe chiar sa-ti placa!!).
Daca ar fi sa ilustrez discutiile mele din primele ore ale diminetii cu A., baiatul de culoare (care, apropos, are 41 de ani!) ele ar arata cam asa:
EL: " hdsfhd MADAFACA dndhjf jfjfhfu hdgdtf MADAFACA jghgfyf MADAFACA kdhfngbyt nbjghtu bcgdfrt bcgf MADAFACA...."
EU: "imhmm....oh, yes? ...hmmm...wow!" (totul in acord cu mimica fetei lui, altfel, dupa accentul extrem de sudist...as fi in ploaia torentiala a nestiintei, fara umbrela).
Dupa ce ma pune la curent....cu ce m-o pune el la curent in fiecare dimineata (deduc, uneori, ca e vorba de nevasta-sa, de nepoti, de o sora care a avut accident, etc, etc, etc....) trecem la lucruri mai serioase- alta serie de "hgjfhty" combinate cu nelipsitul "madafaca"- de pilda, sabotajul sefului, dinamitarea office managerei, cereri de marire de salariu si o greva mica- totul ornat cu o demisie depusa exact in perioada de maxima agitatie...
OK...la final, dupa ce bem de suparare si-o cafea la botu' calului si ne gandim ca ar fi cazul sa mai si miscam ceva prin firma- muma...dam drumul la radio, ca fara muzica e viata stearpa, bobocule!
Aici incepe durerea mea: pacatosul cunoaste toate, dar absolut toate "milodiile" pe care le poate scorni un post de radio- de la prima radacina din bradu' genealogic a' lu' Mihaita Jackson...pana la ultimul gurist care-si umfla plamanii intr-un hit actual (care-o fi ala....)! Si, gestul cel mai criminal cu putinta....canta, neamule! Iar unde nu mai face fata cu vocea- fluiera!!
Si-acum vine intrebarea: ati auzit vreodata cantand o gasca cu amigdalita? da' de-aia purulenta, nu jucarie...?! Dar un fluier de controlor CFR-ist incercand sa reproduca "Ciocarlia"...??
Asta-i colegul meu. Cat despre mine- daca am lucrat ceva vreme in radio...trag sperante ca am si ureche muzicala. De fapt- am avut. Mi-a aranjat-o A.








-------------------------------------------

4 comments:

  1. Misto pisica! O poti sa pune aici: http://icanhascheezburger.com/

    ReplyDelete
  2. Ma bucur, Mircea, ca macar pisica te-a incantat! :)) si nu, n-o pot pune nicaieri pentru ca nu este opera mea, am cules-o si eu, intr-o graba, de pe net....

    ReplyDelete
  3. Daca am zis de pisica nu inseamna ca restul nu m-a incantat :)...

    ReplyDelete
  4. Mirciulica, tine-mi pumnii: incep sa noua saptamana de asa-zisa munca si colegul care-si fluiera amigdalele va fi la datorie :))

    ReplyDelete

Blogroll


counter