Sunday, September 14, 2008

din mahalaua vietii- 10

Office manager-a noastra e o tipa de treaba. Cel putin asa ne place noua sa credem- si ei sa lase impresia. Tinerica, zambitoare (chiar prea zambitoare pentru gustul si justificarile mele), S. isi poarta cu mandrie radacinile Iowa-ene. Si lenea- caci ii place sa se arate pe la servici doar dupa ora 10:30- 11:00...
Zilele trecute S. a fost indoliata- i-a murit unul din sobolanii cu pretentie de pet. Avea doua femele albinoase, purtatoare de cozi lungi si dezgustator de albe si cu nume culturaliste, ceva gen personaje shakespeare-iene, nu-mi amintesc exact care...A murit, asadar, unul din sufletelele ei, dupa o lunga si grea suferinta. Am intrebat-o cum s-a intamplat tragedia si mi-a zis, printre lacrimi idiotic de sincere, ca a avut ceva complicatii la plamani, a ajuns in final la 24 de ore de oxigen administrat pe trompa intr-o clinica specializata si, dupa radiografii si dezbaterii aprinse, doctorul a fost nevoit sa-l "put to sleep". Sa-l ucida prin omor, carevasazica, sa-i rupa firul de oxigen, naiba sa-l chieptene...
Am intrebat-o cat i-a venit nota de plata. Cinci sute patruzeci- imi raspunde.
Si cat ai platit pe creatura, cand ai cumparat-o?- am continuat. Vreo douazeci- suspina.

"Girl"- o iau de umeri- data viitoare, cand mai ai probleme de-astea, vino la mine, matura si executia sunt gratis!
A crezut ca glumesc.
N-am glumit.









---------------------------------------------------

2 comments:

  1. :) Amuzanta intamplare si pe de alta parte trista, cand ma gandesc ca sunt oameni care cu 540 ar putea sa-si salveze viata sau sa-si rezolve probleme importante, dar din pacate nu-i iau sau cei dragi se zgarcesc sa-i ajute.

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate. Nici nu stiu despre ce vorbim aici: despre egoism sau despre prostie...

    ReplyDelete

Blogroll


counter