Thursday, September 25, 2008

din mahalaua vietii- 11

S-a iscat zilele trecute- logic, intr-un moment de mare cumpana intelectuala, la o cana de cafea in primele ore ale diminetii- o discutie avand teme multiple si divagari menite sa te faca sa uiti de la ce ai plecat si daca mai vrei, in final, sa ajungi undeva...


Ne-am gandit noi sa abordam tematica sinceritatii- nu ca s-ar simti, Doamne- Feri, vreunu' cu musca pe caciula, dar prea despicasem pana atunci soarta lumii in 4 fara a ajunge la vreo concluzie- iar asta parea, de departe, un subiect incitant!
Fata asta noua, cu chef de munca si sete de bani mai multi decat fac eu, zice: "eu n-am secrete! sunt ca o carte deschisa!".
Ne uitam, restul de 4 prezenti la apel, un pic pe sub gene la ea, nestiind cum ar fi mai bine sa reactionam: sa ne sara cafea inapoi pe nara (de ras) sau sa dam, din politete, din aceeasi nara- in semn de aprobare..? Am ales ceva intre- adica un soi de aprobare cu stropi.
"Da, revine ea asupra ineptiei, chiar nu am secrete! viata e atat de scurta incat, consider eu, e prea idiotic sa o complici pitindu-te in spatele secretelor."


Mai sa fie, ne-a blocat ea pentru o secunda- ca prea le-a dat cuvintelor o forma frumoasa, monser!- noroc ca nu ne-a tinut mult blocaju' si, scremandu-ne din toti neuronii treji la ora respectiva, am inceput a ne intinde pe taraba propriile aberatii.

Nimeni nu mai stie daca s-a ajuns la vreo concluzie. Ar fi si pacat, ca am pune astfel capac peste un subiect care ne-ar umple cu succes si alte dimineti...


Cert este ca, pe undeva pe la mijlocul zilei, V. (colega sincera pana la lacrimi) mi-a marturisit ca "boifrendu' " ce-l are de vreo 8 ani nu stie ca ea fumeaza! Probabil ca asta nu trece drept proba de sinceritate...









-------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Blogroll


counter