Wednesday, September 3, 2008

din mahalaua vietii- 8

De cateva zile m-a lovit Cel-de-Sus cu o surpriza de proportii: prietena mea cea mai de suflet, cea cu care radeam pana la lesin pana la plecarea in State si, de asemenea, cea cu care faceam un misto grotesc de bijuteriile tiganesti expuse pe strazile din Madrid, cu cateva luni in urma...ei bine, prietena aceasta si-a gasit o sosie modesta si totusi extrem de reusita intr-o noua colega de munca- decoratoare inraita, mai tanara decat mine cu vreo zece anisori, dar sprintara la minte si inzestrata cu un simt al umorului si o mimica de milioane! La cafeaua asezonata cu barfa de dimineata, asadar- cafea care se prelungeste pana aproape de plecarea acasa, desigur- s-a adaugat, iata, o adiere de bucurie, de frumoasa aducere aminte, si un plus de multumire sufleteasca...Mi's "hapi".





Dimineata, cu gandul la madrileza mea prietena, strabat monstruoasa distanta de (aproape) 4 mile cat ai clipi- ma asteapta, la firma, noua achizitie, cu cafeaua aburinda. Am zis ca, in ciuda faptului ca este inca o copie modesta, mai bine mai putin decat nimic! Plus ca stie sa faca si cafeaua, precum "Matilda" mea...Plus ca, desi-i americanca, nici ea nu pricepe suta la suta ce probleme zilnice are "madafaca"- motiv in plus de a face glume pe sub mustata.











---------------------------------------

5 comments:

  1. eu am crezut astazi ca nu-mi vad bine ochilor: colega respectiva a lipsit insa am gasit pe masa, la prima ora, un bilet care a avut menirea de a ma face sa zambesc inca de la prima ora- plus ceva indicatii de genul: "apasa doar butonul de start al filtrului, totul este pregatit"...cafea de calitate si un varf de cutit de scortisoara proaspata....

    ReplyDelete
  2. De câte ori mă... aşa... la servici, mă gândesc la tine. Adică nu ajunge că te pricepi la pictură, acuma mai trebuia să ai şi o colegă de servici umană. Lăudându-mă că nu îmi ascund invidia, o declar aici!

    ReplyDelete
  3. Am, sa-mi traiasca si sa-i tina Cel-de Sus obiceiul...! Dar ai uitat ca mai am si-un clampau care o zi ma face sa rad pana la lacrimi- doua sa ma abtin sa nu-l strang de gat :)
    Una peste alta- e fain. Te invit pe la mine, Amalia, ca pe langa cafea putem trage o burta de dulciuri si delicatesuri pana mai bine ne sari decat ne ocolesti, stii vorba aia!

    ReplyDelete
  4. Invitaţia, da. Burta de dulciuri, numai jumătate... Că se pune pe toată conştiiiiiinţa mea...

    ReplyDelete

Blogroll


counter