Thursday, September 11, 2008

din mahalaua vietii- 9

Dintr-un motiv de agitatie cumplita a ultimelor zile, poate chiar saptamani, m-am lasat pe tanjala si n-am mai brodat nimic in blogusorul asta cu parfum de jurnal...Ii invidiez sincer pe cei care au timp sa puna stavilar evenimentelor zilnice si sa scrie cateva randuri despre ei, despre cei din jurul lor, despre viata, in general. Dupa cum, la fel de bine ii invidiez pe toti cei care au timp sa colinde librariile, standurile cu carti, muzeele, teatrele...care au timp sa mearga la un concert sau sa citeasca o carte din scoarta-n scoarta. Ma numar si eu printre ei, cateodata- din pacate, prea rar si prea putin. Curios- sau, poate ca nu!- toti acestia pe care-i invidiez (in limitele bunei cuviinte, desigur, si cu nuanta intelesului adecvata) sunt total diferiti de cei pe care nu numai ca nu-i invidiez, ci chiar imi provoaca mila la o adica..:)
Ca sa revin la mahalagismele mele culturaliste- astazi l-am revazut pe mini-P., feciorul sefului meu. Tronand intr-un cosulet precum tac'su in scaun de BMW, cu pleata-i subreda rasucita intr-o frizura punk, frumos precum un bibelou viu. M-am gandit, privindu-l, ca viata merge inainte oricum- astazi se implinesc 7 ani de la 9/11. Bine ca nu si-a amintit in timp util V., colega-mea, ca sa ma puna sa tinem impreuna un moment de reculegere, dupa cum era planificat de ieri (nu de alta, dar nu ma pricep deloc la faze de-astea)!




-----------------------------------------------------------------------------

2 comments:

  1. Acesta e micul "pătron"? Aşa se spunea în sat la bunica, când au apărut primele exemplare de patroni. Copiluţul e dulce, să-i trăiască.

    ReplyDelete
  2. Acesta este micul bmw-ist, mini-boss-ul carevasazica...Si eu zic ca-i dulce foc si sustin urarea: "sa-i traiasca!"

    ReplyDelete

Blogroll


counter