Saturday, November 1, 2008

fuse si se duse

S-a dus si "halouinu" ăsta, slavă Domnului. Atâta zgomot si inghesuială pentru nimic..! Au ramas tone de dovleci negăuriţi, mormane de oase impraştiate-n ogrăzi si hectare de pânze de păianjen atârnate pe la streşini. De ciudă, poate, cotoiul Veronicăi s-a hotărât să dea o fugă până-n lumea drepţilor- de fapt, s-a intâmplat ne-intâmplatul si a trebuit, după legea americănească, să-l "put to sleep". Să-l adoarmă, cu alte cuvinte. Definitiv si irevocabil. Nu că m-ar fi interesat sau afectat din vreun unghi sau punct de vedere, dar a trebuit să iau, ca o colegă de muncă bună ce sunt, la cunoştinţă de nefericitul eveniment. Doamne- Ajută că nu i-a făcut inmormântare ca la carte, in vreun ţintirim de necuvântătoare! Atâta mai lipsea, să mă cheme si la pomană...
Deci: s-a dus si halouinu', şi cotoiul colegă-mii. Şi s-a mai dus, odată cu ele, şi luna lui Octombrie, cu tot cu frunze şi cu vreme bună. La ce să se aştepte acum un oraş cu pretenţii de paralelă 45- dar cu înclinaţii de tărâmuri nordice, mai mult canadiene?
...Incerc să găsesc motive să-mi placă vieţuirea in oraşul acesta, in special atunci când iarna bate la uşă. Cu cât incerc mai tare, cu atât imi doresc să părăsesc corabia mai repede. Chicago este un oraş frumos- probabil că dacă aş fi fost necăsătorită m-aş fi considerat răsfăţată de soartă, fiind aici. M-ar fi îmbrăcat perfect downtown-ul, viaţa nocturnă, grill-bar-urile, aglomeraţia. Acum insă comoditatea vieţii de cuplu şi responsabilitatea parentală işi spun cuvântul: am in plan oraşe mici, unde toată lumea cunoaşte pe toată lumea, unde şcolile sunt mult mai bine cotate si strazile mult mai largi si mai puţin circulate. Doar câteva motive, desigur- lista e mult mai lungă si, cu an ce trece, se mai adaugă la ea câte ceva.
Vine iarna in Chicago, inevitabil. Astăzi "pi şentru" mi s-a parut că deja miroase a zăpadă- şi mi s-a strâns pielea. Mi-am amintit subit de Florida. şi nu numai...

3 comments:

  1. "M-ar fi îmbrăcat perfect downtown-ul"... şi pe mine, dar ce mai e de făcut? Eu personal urăsc suburbia, mi se pare cimitir. O fi el bine tuns şi întreţinut dar tot cimitir rămâne.

    ReplyDelete
  2. Pi mini Matildo draga, ma ¨imbraca¨ foarte bine gandul la tine si la...Florida! Apropos de halouin, m-am amuzat de retardatii astia de spanioli, Doamne... lor nu le place halouin sau ma rog, cum se mai numeste in varianta spaniola, nu-ti vine sa crezi cum il mai stalcesc, dar se imbraca si se parfumeaza mai nou a mort in tot Madridul. Deci, Lazari pe peste tot! Care mai de care mai beti si mai drogati! Alt motiv de a sarbatori la Spaniuca noastra draga si hulita, pardon, iubita! In ceea ce-l priveste pe noul presedinte - ti-am citit scriitura si-mi inchipuiam ca marea majoritate a americanilor bronzati l-au votat ptr ca bronz si nimic mai mult - Claudiu are o vorba, Doamne fere´ nu c-as vrea sa se adevereasca...Primul presedinte american de culoare asasinat! Scuze, dar suna atat de amuzant incat da in grotesc! Te imbratisez Matildo ca sa ne fie cald impreuna!

    ReplyDelete
  3. Nu stiu ce se intampla cu blogul meu, dar comentariul tau, Matildo, de-abia acum a ajuns la mine!

    ReplyDelete

Blogroll


counter