Tuesday, December 16, 2008

din mahalaua vieţii- 15

Ne-am pricopsit, la firmă, cu brăduţul tradiţional, carevasăzică...Mic- precum speranţele şefului că va scăpa cu buzunarul negăurit, pretenţios- ca noi, angajaţii "model", strategic amplasat cât să cuprindă sub el dacă nu un purcoi de cadouri...măcar câte un cec personal bine căptuşit.
Brăduţul are si talente naturale, chiar dacă-i împodobit cu tot tacâmul (zorzoane, ţinghilinghi, mini- globuleţe si etc-uri). Mai presus de orice, zilnic are parte de stropşiri cu apă proaspăt adunată de la robinet, căci "şăfu" a decis aşa, după ce ne-a plictisit cu o descriere amplă a zonelor de conifere si a condiţiilor meteo in care-şi desfăşoară acestea activitatea. Şi-apăi, dacă a zîs şăfu- vorbă rămâne!
Mai de curând am trecut la alte ocupaţiuni in ton cu anotimpul: trimiterea de felicitări de Crăciun si Anul Nou. În paralel, zig- zag si diagonală, fiecare dintre noi a primit [sau mai are de primit....(sau mai are speranţe...)] tone de urări de bine, sănătate şi spor la bani în anul ce va să vină.
Veronica (pasărea nebună cu care împart aceeaşi cracă zilnică timp de 8 ore şi mai bine) mi-a dat clasă cu o felicitare care îmbină mirosul de Crăciun cu un umor de bună calitate şi in acord cu glumele noastre zilnice. Am întrebat-o astăzi dacă a cumpărat deja cadoul pentru prietenul ei. Mi-a oftat că nu, mi-a motivat că-i este groază să meargă la cumpărături- dar am simţit parfumul de minciună fină, în fapt a recunoscut singură ceva mai târziu că n-are habar ce ar trebui să-i cumpere...Ştie doar ce vrea ea să-l roage pe Moş de data asta: să se pricopsească cu numele de familie al concubinului...
A., colegul de culoare, mi-a rânjit într-un colţ că a achiziţionat un inel. Ştiind că se află in relaţia actuală (neoficializată) de cel puţin 10 ani de zile i-am rânjit şi eu o întrebare de 100 de puncte: "şi ce te faci dacă zice DA?"
"Păi de ce să zică?"
"Păi poate pentru că va crede că te-ai decis, în sfârşit, să faci pasul cel mare!"
"Păi nu, că tre' să ştie că nu e o cerere în căsătorie!"
"Păi cum să ghicească asta femeia, de obicei un inel e însoţit de o cerere, nu ştii lecţia? ce fel de inel este?"
"Cu diamant"
"Ai pus-o!"
....Şi-am rânjit toţi. Numai el- nu.




---------------------

No comments:

Post a Comment

Blogroll


counter