Friday, January 23, 2009

din mahalaua vieţii- 17

S-a instalat şi Obama la Casa Poporului American (ca să nu o mai numim "albă" Veronica a propus să-i zicem "Casa Caucaziană")- s-a răsucit in scaun şi noul nostru office manager.
Pe preşedinte îl ştie chiar toată lumea- personal mi s-a părut un exces de Hollywood-ism şi o oarecare exagerare înainte, în timpul şi după respectiva inaugurare, dar...cine sunt eu, să comentez..?!
Pe cel de-al doilea, noul aterizat în ferma noastră veselă- nu-l ştim nici noi prea bine. La prima vedere pare un tip scuturat, la 5 ace şi jumătate, cu măsură în ceea ce poartă şi ceea ce zice. Când zice. Cam rar zice şi cam rar îl vedem şi la faţă- pentru că-şi toarce orele de program exclusiv în office şi, câteodată, mai dispare să servească prânzul pe undeva, prin împrejurimi...... (citeste mai mult- click pe titlu)

Dezamăgire cumplită pe craca noastră- n-am reuşit să-l introducem în nici un insectar, încă...Mie mi se pare că are moacă de papagal (năsos, ador năsoşii! le poţi lipi câte o etichetă haioasă în fiecare zi, au potenţial comic). Vero zice că nu putem avea încă o pasăre la inventar- aşa că l-a potcovit, provizoriu, cu nuanţa de Shrek. Capra Cântăcioasă l-a madărfacherit cu prietenie, pe la spatele lui şi în faţa noastră, desigur- după care a ajuns la concluzia că nu-i pasă prea tare de soarta respectivului, treabă să facă! R., mexicanul, are alte priorităţi în viaţa asta decât să ne ţină isonul la prostii...iar şăfu' e într-o stare super- avansată de excitare intelectualistă: îl instruieşte pe nefericit.
Asta-i viaţa! Unul vine (M., noul office manager), altul pleacă (A., Căpitanul- Vierme care acum îşi scarpină probabil burdihanul tatuat la adăpost de şomaj şi de beuturi ieftine)...alta dispare fără de urmă (S., fosta spintecătoare de hârţoage din birou)- spre uşurarea întregii adunături, că nimeni n-a plăcut-o pe nefericită. Am o vagă bănuială că nici ea însăşi nu se plăcea prea tare...



Şi-acuma gata, mă trimit singură la odihnă- mâine, printre altele, am întâlnire cu o bijuterie Turbo...Nu mai îmi place să fiu tractoristă. Până şi vietnamezii au SUV...







----------------------

2 comments:

  1. M-am distrat teribil citind povestirile tale "de birou" - e un intreg microcosmos acolo. Esti o buna observatoare. Mai vin pe aici, in vizita :)

    ReplyDelete
  2. Multumesc, esti binevenita! :)

    ReplyDelete

Blogroll


counter