Tuesday, January 27, 2009

din mahalaua vieţii- şaptişp'ce bis

...Am ştiut de ce nu-mi place năsosul: n-a durat nici cât stă cioara-n par şi păduchele-n pahar. Ieri a plecat să ia prânzul şi a uitat să se mai întoarcă. Se pare că i-a fost atât de dragă munca încât i-a venit să se culce lângă ea...(nu ştiu de ce, Bubule, îmi tot vin în minte vorbe de-ale tale!)...... (citeste mai mult- click pe titlu)

Astăzi ne aşteptam la nervi şi istericale din partea şăfului- n-a fost să fie. În schimb, m-am trezit instalată (şi-anume EU) în scaunul prezidenţial, cu două computere în faţă. Plus un zâmbet larg, pe care şi-l pregătea, cred, de vreo câteva luni încoace (el, şăful). Plus cârcotelile de rigoare (ale lor, colegilor). Plus telefoane care sună. Plus multe altele, care vor veni cu siguranţă valuri- valuri de mâine încolo.
Plus, în cele din urmă dar nu ultima, paranoia mea de a face totul ca la carte.


Şi-acum mă scuzaţi, am puţină- niţică treabă...

No comments:

Post a Comment

Blogroll


counter