Thursday, January 29, 2009

nici mi-e foame, nici mi-e sete- mi-e cam dor de codru verde...

În fiecare săptămână, cu o precizie (asigurată de vitalitatea lumii virtuale) de ceasornic elveţian, am întâlnire cu o "bestie" în cel puţin 6 cilindri, de preferinţă Turbo-tistă. Şi asta nu pentru că actuala "capră" (am ce am cu caprele...) nu şi-ar face cu răspundere datoria- dimpotrivă, pare chiar ne-la-locul-ei de sprintenă şi de...vie. Da, VIE.
După o serie de întâmplări care altora par neverosimile Veronicăi îi face chiar plăcere să mă tachineze: "asta, chiar dacă o vinzi, face drumul înapoi cât ai clipi: a doua zi te trezeşti că dă din copite în parcarea din faţa blocului., cântând "Baby, come back!"..". Ca să pună capac la toate aceste speculaţii tot ea, Vero, i-a lipit astăzi doi ochi pe capotă. Ca să nimerească, cum ar veni, drumul spre casă mai repede- pentru că pe undeva, pe lângă coada ei, miroase a schimbare...... (citeste mai mult- click pe titlu)

Cum spuneam: săptămânal mă delectez cu motoare de capacităţi diferite şi de turaţii mai mult sau mai puţin răsunătoare. Cu tracţiuni, schimbătoare de viteze, mărci care mi-au delectat doar văzul- nu şi simţurile- până acum.

...Miroase a schimbare şi pe lângă stupida şi veşnic disputata parcare din faţa blocului...şi pe lângă apartamentul ăsta pentru care plătesc prea mult şi de prea mult timp.
Miroase a schimbare pe lângă paşaportul meu, pe lângă geamurile mele, pe lângă oamenii cu care-mi dau "Bună Ziua", pe lângă cilindrii care mă duc dimineaţa la servici, pe lângă petecul de iarbă din faţa blocului- în care încă mai stau cu chirie- care dintr-odată a devenit prea mic şi prea comun.
Hm....A-nceput să-mi placă mirosul ăsta-sper să-l iau cu mine,când voi pleca. Am fost singură la părinţi, nu-mi place să împart nimic din ce am, deh! :))



Deocamdată însă, dintr-o totală lipsă de consideraţie pentru capacitatea cameleonico-retardată a unora de a imita orice văd/aud/simt/pipăie (trăsătură sută la sută românească dealtfel)- nu am să spun mai multe. Probabil că nu o voi face niciodată- cel puţin nu aici, pe terenul de fotbal al internetului...Mi-e de-a dreptul teamă că mă voi trezi nu numai cu capra in 6 cilindri în faţa viitorului meu loc de parcare: am frisoane la gândul că întregul loc se va instala pe undeva pe-acolo, prin vecinătate. Mai groaznic decât atât- că întreaga vecinătate va bate la noile mele geamuri. Poate chiar geamurile actuale vor lua locul celor noi, în timp ce dorm!



Doamne-Feri!







.........................

No comments:

Post a Comment

Blogroll


counter