Friday, February 13, 2009

Leapşa, preluată de la Amalia

Ce îti place sa faci atât de mult încât ai plati pentru asta?
Să colind lumea. Toată lumea şi toată viaţa.


Daca ai afla azi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
M-aş strădui să las ceva de calitate în urma mea: sentimente, gânduri, fapte, idei.


Daca ai câstiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Da, dar aş munci pentru mine, nu pentru altul.


Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, în cel mai important ziar din tara?
Că sunt mama fetei mele. Ca un adaos la ceea ce se scrie (frumos) despre ea.


Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
"Mare zăpăcită, ne-a făcut să venim până aici, sa vedem cum o ia vântul...!".


Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Nu vreau să dorm somnul veşnic cu o piatră pe ţeastă- vreau să fiu făcută cenuşă şi să fiu dusă de vânt în restul călătoriilor pe care nu le-am putut face în lumea asta cât am fost în viaţă.


Când erai mica ce le raspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei sa te faci când vei fi mare?
Cred că una din variante a fost "ofiţer".


Ce ai face, daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
Mi-aş deschide propriul restaurant-combinaţie bar-combinaţie locaş de artă.


Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Recte: copila mea. Una şi unica. Să le spună că i-am fost o mamă extraordinară, model de mamă- prietenă. De fapt, aş vrea să fiu şi eu de faţă când le spune asta...


Daca ai putea acum sa te proiectezi în viitor, în ultima zi a vietii tale si sa îti iei un interviu, care sunt alea 3 întrebari pe care ti le-ai adresa?


În ultima zi a vieţii mele, să-mi iau singură un interviu..? Trag speranţe că voi fi atât de bătrână încât singurele întrebări la care ar trebui să-mi răspund să fie:
- ţi-ai luat medicamentele?
- ţi-ai pus pamperşii?
- l-ai trezit pe Tibi, să facă acelaşi lucru..??




========================================

3 comments:

  1. Draga mea, draga doamna "ofiter", mersi :)). Mi-a placut. Cred ca ideea cu restaurantul bar si loc de arta e superba. Si sa pui picturile tale, parca il si vad. Stii ca am citit ca Leonard Doroftei si-a facut asa ceva la Ploiesti si si-a pus acolo toate trofeele si a creat un loc frumos, cu atmosfera. Asta ai putea face si tu, ca tu ai o atmosfera a ta si sunt atat de putini oameni care au.

    ReplyDelete
  2. Mulţumescu-ţi, Amalia! Şi, "baidăuei": Happy Valentine's Day!- atât cât a mai rămas din ea :)

    ReplyDelete
  3. Hepi! mai sunt 25 de minute :)) Si restaurantul tau sa aiba o gradina ca aceea din poza ta de la profil. Iarta-ma, nu ma pot vindeca de vise.

    ReplyDelete

Blogroll


counter