Tuesday, March 10, 2009

nu ştiu alţii...

Nu ştiu alţii cum sunt (pomenit să fii, Creangă!) dar eu, când văd bătrâni aflaţi în nevoie, mă cutremur şi mă simt nedrept de neputincioasă. Nu ştiu alţii cum sunt dar eu, când văd că unii sunt "mai egali" decât alţii şi că justiţia este, în fapt, o etichetă pentru lipsa de scrupule- mă simt cuprinsă, pe rând, de greaţă, revoltă şi, la final, de frică. Mi-e frică cel mai tare că nemernicia va ajunge lege şi că ceea ce se întâmplă acum în ţărişoara mea nu se va mai sfârşi vreodată.
Cine n-are bătrâni să-şi cumpere! Sau să-i adopte pe cei aruncaţi, pentru un pumn de ţărână, în puşcăriile româneşti...... (citeste mai mult- click pe titlu)

Cine n-are mafioţi şi interlopi să nu-şi cumpere! Să-i ia, dacă se poate, pe cei care umplu la refuz libertatea românească. Îi dăm gratis.
M-am uitat astăzi la bătrânul Ioan Truşcă, cum stătea el cuminte, îmbrăcat în straiele de bune, cu bocceluţele aşezate la piciorul scaunului...şi cum aştepta, scuturat de Parkinson şi de grija nevestei bolnave de-acasă, să fie aruncat după gratii. Nu ştie ce-l va doborî mai întâi: boala, grijile pentru ce a lăsat în bătătură, sau ruşinea pe care a păţit-o acum, la adâncă bătrâneţe..? S-a prezentat, stupid şi dureros de cuminte, "la prima oră" la poarta puşcăriei. ...Şi atunci m-am întrebat: unde să semnez şi eu? unde este petiţia către domn' preşedinte...? Domnule Băsescu, credeţi, cu umilinţă vă întreb...că s-ar împiedica ţara de un biet Ioan Truşcă?
Dacă fiecare dintre cei care mai au un sâmbure de suflet ar ceda o zi din viaţă şi am aduna, astfel, un an şi două luni, ar putea bietul nea' Ioan să se întoarcă, fără de ruşine, acasă...?

1 comment:

  1. OF!!!Ce suparata sunt! Cum se poate asa ceva???!

    ReplyDelete

Blogroll


counter