Thursday, March 12, 2009

treburi înviermănate

Văzui la tv un show despre a cărui existenţă nu am avut, până astăzi, habar- dar care a făcut deliciul acestei seri.
Mi-am tras lângă mine, pe rând, o sticlă de apă, mai apoi un bol cu lapte cu cereale, am continuat cu un ceai verde (!) şi câteva alune prăjite...şi Dumnezeu mai ştie ce alte idei mi-or mai veni, căci n-am trecut decât de prima repriză televizată !
"Ochiul Soacrei"- difuzat la Antena1- nu ştiu câtă realitate are în el, da' te satură, pe rând, de bârfă, de mahala, de toată stupizenia unei vieţii de cuplu de doi bani. Atât viaţa, cât şi cuplul. Pe de altă parte, îţi asigură o porţie "cocoşată" de râs. Cu vârf şi îndesat...... (citeste mai mult- click pe titlu)

Am văzut, preţ de vreo jumătate de oră, un soţ castrat psihic, incapabil să strângă şuruburile consoartei + o pupăză de nevastă cu o turaţie la debitat injurii demnă de Ordinul Mahalalei Clasa I, ipocrită şi bună de luat la bătut sistematic, os cu os + două soacre de pus în ramă (una lângă cealaltă, cum altfel?) care au dat cu banul care dintre ele să ia în mâini soarta căsniciei odraslelor (aflată în moarte clinică deja) + acuzele şi violenţele verbale ataşate întregii situaţii.
Care situaţie pare aproape incredibilă ochiului meu- cu tot comicul ei gratuit- pentru că-mi arată (color pe ecran negru) că se poate, totuşi, trăi şi-n astfel de condiţii de minimă moralitate şi maxim prost-gust.
...Şi-acum mă scuzaţi, am de ronţăit nişte biscuiţi dietetici spanioli, de dat pe gât ceaiul de seară şi de continuat vizionarea menajeriei ( nu "de sticlă" ci "din sticla tv-ului")...

No comments:

Post a Comment

Blogroll


counter