Wednesday, April 22, 2009

din mahalaua vieţii- 22

După ce mi-au ciuruit când mâna stângă- când pe cea dreaptă- cu teste TBC, după ce m-au văduvit de două flacoane de sânge şi, nu în ultimul rând, după ce am trecut şi de testul anti-drog (spre marea hlizeală a vechilor colegi care s-au întrecut în a face glume pe tema asta) astăzi am petrecut, se pare, ultima zi de monogamie lucrativă. De mâine mă prezint, în concubinaj, la cea de-a doua slujbă- care, pe cât de mult mă încântă, pe atât de tare mă şi sperie...... (citeste mai mult- click pe titlu)

Este o senzaţie pe care o încerc ori de câte ori aplic pentru a expune într-o galerie: totul este supe-incitant până în momentul în care mi se spune "DA" şi trebuie să mă prezint cu tablourile. Mai rău chiar, trebuie să particip şi la vernisaj- chestiune la care, întotodeauna, îl împing pe bărbate-meu în faţă. El are mai mult curaj şi mult mai mult apetit vis-a-vis de gustările şi băuturile aferente situaţiei.
La fel şi aici: gluma a fost oarecum glumă până azi...
În mod neaşteptat pentru mine colegii actuali mă sprijină şi mă încurajează. O întrebam pe Veronica ce mă voi face dacă voi întâlni acolo mutre sau atitudini neprietenoase...Mi-a răspuns cu gura până la urechi: "daaa...eşti şi genul care se sperie uşor sau care nu face faţă concurenţei!"


...Nu ştiu!
Cert este că noua locaţie este un mastodont cu sute- poate chiar mii de angajaţi- şi cu reguli bine stabilite. Probabil ca menajeria de sticlă de la jobul actual va rămâne (pentru o bună bucată de timp) locul de refugiu şi de relaxare plătită- poate până voi reuşi să mă acomodez. SPER să mă acomodez (hai, că deja devin paranoică).
Şi mai sper să pot aduce noi poveşti cu noi personaje aici, în mahalaua vieţii.

2 comments:

Blogroll


counter