Friday, April 10, 2009

letăr din america

Dragă mamă,
îţi scriu, iată, cum am promis când am vândut apartamentu' luat cu darul de la nuntă (să ne zici şi nouă dacă mai stau ăia acolo sau l-au vândut şi ei, că mare ţeapă am luat noi....da' şi mai mare au luat ei, când ne-au luat locul!) şi cu banii ne-am luat tălpăşiţa către America........ (citeste mai mult- click pe titlu)

Despre noi ce să-ţi zicem mai întâi? suntem bine, mâncăm bine (iată şi-o poză cu frigideru' plin, să o arăţi şi la neamuri când v-oţi aduna la pomana lu' bunicu', să crape toţi verişorii de ciudă că noi ne-am ajuns şi ei- ioc!), ne-am făcut şi ceva prieteni (eh! fraieri de-ăia de-i poţi păcăli să nu te lase să mori ca să ai de ce să nu-i laşi să trăiască, cum ne place nouă...), am reuşit să ne găsim şi nişte slujbe de Doamne-Ajută (ia de coalea şi ceva poze, vezi să nu le uiţi nici p-astea la pomană, în unele din ele Gicu poartă uniforma şi-un ecuson de la un coleg, da' tu să zici că sunt ale lui, mai ales lu' vară-mea aia din Sulina cu bărbatu' ofiţer, ofticata aia...).
Fata e bine, n-ai mai văzut-o de când era clasa întâi, acuma e la liceu, nu mai vorbeşte decât americana şi stă în oglindă mai mult decât stă la şcoală, da' să ştii că e OK (asta-i o vorbă de-a noastră, de pe aici, înseamnă ca e bine- bine) şi suntem bine şi noi că, slavă Cerului, am scăpat de grija ei (nu că i-am fi dus-o prea mult înainte, am avut alte treburi mai importante de făcut, că doar de-aia am venit aici!). Am strâns bani şi suntem şi noi acu' în rând cu lumea- de fapt, ne-am făcut oameni de mare respect, ne-am tras două maşini de-alea scumpe-ia de coalea mai multe poze cu ele, vezi că într-una se vede capu' lu' nepoată-ta, să-ţi dai seama ce mare s-a făcut...De fapt, nu prea poţi să-ţi dai seama din poza aia, da-ţi zicem noi că s-a făcut mare. Ha, ha! uite, acuma m-a întrebat cui îi scriu şi i-am zis că lu' bunică-sa şi ea se strâmbă că ce e aia bunică??? De fapt, nu asta e important, ce contează îs maşinile alea, arată pozele mai ales lu' unchiu' Vali şi vecinilor de la 4, că atâta amar de vreme ne-au ofticat ăia cu duba lor pe gazolină adusă din Germania...
Ne-am lua şi-o casă, numai ca să-şi muşte degetele toţi şi să vadă cât de tari suntem(când v-oţi aduna să zici la toată lumea că avem bani, da' nu vrem noi!) da' ne este teamă că nu ne mai văd cunoscuţii acolo unde ne-om duce şi atunci ce folos mai au maşinile astea şi ecusonu' lu' Gicu..?
Tu ce mai faci? Am vrut să te sun sâmbăta trecută da' era nevastă-mea acasă şi ştii că ei încă nu i-a trecut supărarea, n-a uitat că n-ai vrut-o noră, aşa e ea, mai delicată- dacă ai ştii ce mult e apreciată mai ales de şefu' ei acolo, la muncă...a ajuns prima dintre toate colegele ei, câteodată o solicită şefu' şi serile până târziu să meargă la servici. Ia şi-o poză cu ea şi cu şefu' de când au fost împreună în Miami în interes de serviciu, dă-i-o pe sub nas lu' frate-meu, că mereu a vorbit-o de rău şi a zis aiureli despre ea...uite ce femeie s-a făcut, să vadă şi el şi să crape de ciudă...
Eu sunt bine, am făcut o operaţie de hemoroizi acum o lună- de la prea mult stat pe scaunul tirului mi s-a tras, da' a meritat, ai văzut din poze. Doctorul îmi tot zice că trebuie să vedem ce e cu prostata asta, da' nu am timp de prostii, se apropie ziua nevesti-mii şi vrea un inel cu diamant mai mare decât a văzut ea la o vecină- nu îi place, da' ştii cum e ea, trebuie să aibă mai mult decât toate...
Cam atât de pe aici, poate venim şi noi la anu' prin România, vrem să ajungem tot aşa, când v-oţi aduna cu toţii la vreo nuntă sau la vreo pomană- că altfel ce folos, dacă nu ne vede lumea..?!
Închei aici dorindu-ţi multă sănătate,
Cu drag al tău fiu



PS: am uitat să-ţi pun o poză şi cu mine, da' e mai bine că am cam chelit şi nu vreau să mă vadă neamurile aşa.


PPS: mă tot întreabă nevastă-mea dacă ai trecut cumva casa pe numele lu' frate-meu, că aşa a ajuns vorba pe-aici..? ştiu că stă cu matale şi că eşti în grija lui, da' am şi eu partea mea şi nu vreau să avem discuţii...Doar ţi-am trimis şi eu acum doi ani pachet, mai ţii minte cât orez şi câte conserve cu creveţi..? ce? ăia nu's bani?

No comments:

Post a Comment

Blogroll


counter