Tuesday, September 15, 2009

----------------------------------------------------------

„N-ai mai scris de multă vreme în blogul ăsta...”
„N-am mai scris...”
„S-a întâmplat ceva...?”
„Nu s-a întâmplat nimic...Nimic nu este o întâmplare.”(zâmbesc)
„Ți-e bine?”
„Mi-e bine. Călduros de bine.”
„N-ai mai scris nimic despre casă...poate că vrem să știm mai multe...”
„Poate că e momentul să nu mai știe nimeni nimic.”
„Noi, cititorii, suntem nimeni?”
„Doar familia nu e nimeni”
„Iar restul...?”
„Restul e rest. Ca pe oricare rest, îl poți pune deoparte sau îl poți folosi.”
„Când vei mai scrie?”
„Despre..?”
„Despre tine.”
„Despre mine scriu chiar și atunci când nu scriu...”
„Despre căldura binelui tău...?”
„Căldura o împart doar cu cei care NU sunt Nimeni...”
„Și cu restul ce faci?”
„Restul...? îl folosesc.”
-------------------------------------------------------------------

4 comments:

  1. ... calduros de septembrie de 2009 de bine... :) Trebuie ca am facut noi ceva bine, candva, de avem un septembrie atat de frumos.

    ReplyDelete
  2. cred ca da, Amalia...cred ca da...:)...

    ReplyDelete
  3. Imi esti tare draga (din mai multe motive) si sper sa ne mai dai cate un semn de viata din cand in cand.
    Silvia

    ReplyDelete
  4. Multumesc, Silvia! acum ma faci sa-mi fie drag de mine:)....

    ReplyDelete

Blogroll


counter