Tuesday, March 9, 2010

la umbra unui zîmbet

Ada împlinește pe 24 martie 102 ani. O privesc cum se apropie împingînd cu o uimitoare ușurință la cadrul de aluminiu și zîmbindu-mi, ca într-un ritual al fiecărei dimineți.
"Good morning, Ada!"
"Good morning, Doina!"
Este de o vitalitate uimitoare și de un rar bun simț. În plus, răspunde oricui cu un zîmbet cald, un zîmbet din acela exersat sincer o viață întreagă.
"Care-i secretul tău, Ada...?"- am întrebat-o astăzi..... (citeste mai mult- click pe titlu)

"N-am nici unul...Viața mea a fost cam plină de "nu"-uri: nu am fumat, nu am băut, nu am depășit măsura. În schimb am muncit mult- am avut o fermă de porci și asta a însemnat multă alergătură."
"Trebuie să fie un secret, Ada"- am zîmbit neîncrezătoare.
"Muncește și zîmbește- atît".
===================================================================================

1 comment:

  1. Bunica husbandului - Dumnezeu s-o odihneasca - obisnuia sa ne spuna acelasi lucru cind o intrebam care e secretul longevitatii ei, ne-a parasit la 102 ani ... ea mai adauga si "love" ... a avut 4 barbati pe care sustinea ca i-a iubit din toata inima :) ...

    ReplyDelete

Blogroll


counter