Tuesday, June 14, 2011

in fiecare zi


In fiecare zi a vietii mele uit ca exist. Sunt prea preocupata sa vietuiesc, sa respir, sa ma consum.
In fiecare zi a vietii mele uit ca traiesc. Omit sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru faptul ca am fost si ca sunt- dar nu uit, ca o egoista, sa-l rog sa ma ajute sa fiu.
Ma privesc pe mine insami intr-o fotografie de acum cativa ani, cum stau relaxata, cu fata la cer si la ocean, inconjurata de viata- si doar in clipe de felul acesta imi dau seama ca am fost si sunt fericita, ca am atins, am simtit, am rascolit, am starnit, am existat (si exist) cu adevarat si, intr-un fel, atunci, in trecut...nu mi-am dat seama cand si cum s-au intamplat toate acestea, nu am inteles ca ar fi trebuit sa le simt si sa ma bucur, cu toata alcatuirea mea.
In fiecare zi a vietii mele primesc trecutul si prezentul ca pe ceva firesc.
Si tot in fiecare zi imi promit ca "de maine" voi schimba ceva- voi invata sa ma bucur ca exist. Uit insa, in toata harababura asta de ganduri, ca "maine" nu e ceva garantat, ceva ce poti surprinde intr-o fotografie, ceva real. "Maine" e un fel de promisiune de care Dumnezeu poate sa nu se tina- si nimeni nu-l poate intreba de ce.

4 comments:

  1. Cât de frumos... şi cât de adevărat în aceeaşi măsură... dur, crud adevăr... ."Maine" e un fel de promisiune de care Dumnezeu poate sa nu se tina-si nimeni nu-l poate intreba de ce.
    ... să încercăm de azi deci?!

    ReplyDelete
  2. @PhotoLeoGrapher: Multumesc!
    Asa imi propun in fecare zi, de la o vreme: sa incerc de azi. Din pacate...uit.
    Sa ai o zi/seara buna si sa te bucuri de ea!

    ReplyDelete
  3. in fiecare zi imi propun sa las munca si sa ma distrez cu fetele, dar cand ajung de la serviciu trebuie sa: pregatesc cina, adun dupa fete, spal vase, ud sera, etc si uit sa ma mai bucur de fete. of.

    ReplyDelete
  4. @meellla: crezi ca eu sunt mai buna la practica decat la teorie..? nu...

    ReplyDelete

Blogroll


counter