Thursday, June 9, 2011

materie umana-1

-va rog sa va scoateti pantofii, cureaua, jachetele si tot ce aveti prin buzunare.
-tot?
-TOT
-si cureaua?
-inclusiv cureaua
-si cheile, si maruntisul?
-TOT. Asigurati-va ca buzunarele sunt complet goale
-OK...


-ati golit buzunarele?
(se pipaie peste tot)
-da
La nici 5 minute, dupa ce este ceruta perchezitia:
-aveti ceva in buzunarul de la spate, plus in cel de la piept
-da, portofelul si biletul de avion
-pai nu vi s-a spus sa goliti complet buzunarele?
-n-am stiut ca trebuie sa scot si portofelul si biletul...

2 comments:

  1. asta e ca intamplare mea in aeroportul Bucuresti: am ajuns la securitate si am schimbat ceasul meu din canada cu al unei prietene iar cand mi-am lasat toate obiectele in cutie am uitat de ceas..asa ca am bipait sub "cupola". Ma intreaba tipa aveti ceas? eu nuuuu..iar cand trece cu aparatul pe langa mana incepe sa bipaie, era ceasul prietenei mele si tipa zice ati zic ca nu aveti ceas..eu i-am rasp. am zis eu asta? eram super obosita plecati din sb la 11dimineata si ajunsi in bucuresti la 4am fara nici un pic de somn.

    ReplyDelete
  2. @meella: da, partea mai grava- si, intr-un fel imi pare rau ca am omis sa precizez asta in povestea mea- e ca in situatia de mai sus se trecea prin body scanner (unde ti se "citeste" orice ai pe tine, fie si un servetel cu care ti-ai sters nasul), nu prin detectorul de metale...deci, imagineaza-ti ca 7-8 persoane din 10 prezinta "simptomele" de mai sus :))

    ReplyDelete

Blogroll


counter