Friday, June 10, 2011

materie umana-3

La punctul de control al pasapoartelor:
-am avion peste vreo 3-4 ore, dupa ce trec de security mai pot iesi si intra din nou, fara probleme?
-da, dar sa va asigurati ca aveti cu dv. pasaportul si tichetul de calatorie
-si de cate ori pot face asta?
-de cate ori doriti. Dar de ce vreti sa iesiti?
-ca sa fumez. Nu pot sta prea mult fara tigara...
-aha, am inteles
-si mai am o problema: nu vreau sa trec prin body scanner
-am inteles. Pot sa va intreb de ce?
-nu vreau sa ma iradiez. Tin la sanatatea mea...

8 comments:

  1. iarasi vin eu cu patania mea, calatoria spre ro: aeroportul din Calgary, 4h inainte de zbor, check in bagaje si apoi am stat sa mancam si sa omoram timpul pana la partea cu security. Cand am zis noi ca e aproape timpul pt. imbarcare ne-am indreptat spre security, acolo surspriza eram chemati daca suntem la control sa rugam oamenii sa ne lase in fata ca avionul asteapta dupa noi... iti dai seama ce bine ne-am simtit in avion cand toti stateau cumninti pe scaunele lor si se uitau la noi.."intarziatii".

    ReplyDelete
  2. :)) deci, nu numai ca ati omorat timpul...v-ati facut de cap pana la epuizare:)) Cred ca a fost o senzatie faina de tot- v-ati facut mici, mici, mici..?

    ReplyDelete
  3. iti dai seama dupa ce am condus 1000km sa ajungem in aeroport, sa nu cumva sa ratam zborul din diferite cauze, ne-a amuzat teribil anuntul si ne-am simtit penibil cand dupa security au fost 2 persoane de la compania de zbor care ne-au insotit pana la poarta de imbarcare iar apoi in avion mi-a venit sa-mi pun ceva pe cap sa nu ma arate cu degetul nimeni, o senzatie de vinovatie. Da am avut ce sa povestim in tara si sa rada prietenii de noi (unii ne-au spus ca numai noua ni se putea intampla).
    Asa ca nu mai baga nici un post cu "materie umana" ca cine stie ce mai rascolesti. :))

    ReplyDelete
  4. esti tare! si simpatica, pe deasupra :))

    ReplyDelete
  5. @Florin: multumesc!

    ReplyDelete
  6. O activitate frumoasa si o promptitudine de urmat. Tot asa...

    ReplyDelete
  7. Multumesc, Florin!

    ReplyDelete

Blogroll


counter