Friday, August 26, 2011

dor

Mi-e dor de calm, nepasare si liniste. Mi-e dor de ulite, de urme de copite lasate in praful drumului, mi-e dor de fantani, de dealuri, de tot ce inseamna padure fara turisti. Imi lasa gura apa dupa o mancare taraneasca facuta pe plita de afara. Mi-e dor de neamuri de care alte neamuri nu vor macar sa-si aduca aminte- pentru ca sunt oameni prea simpli pentru complicatele vremuri pe care le traim. Mi-e dor de-o casa carpita cu balegar, de un beci care miroase a umed si de un umbrar strajuit de o viță salbatica. Mi-e dor de tot ceea ce, pentru altii, inseamna vechi, linistit, impacat cu sine si cu lumea din jur.
...Astazi am stat de vorba cu un grec- ofiter, ca si mine. L-am intrebat daca a lasat in urma- acolo, in locul din care s-a rupt- o casuta alba, cu ferestre albastre. Mi-a raspuns ca da. L-am intrebat daca ii plac caprele- si mi-a raspuns ca a avut cateva, pana sa vina aici. I-am mai rascolit amintirile cu una, cu alta...si, la final, am realizat (o data in plus) ca viata simpla este prea costisitoare pentru gustul vremurilor actuale. Pacat. Poate cel mai mare pacat....

4 comments:

  1. ... cât adevăr... viaţa simplă este prea costisitoare !!! ... cât de complicate sunt de fapt lucrurile simple...
    Felicitări Mihaela... pentru dorul tău pe care îl resimt din când în când şi eu... Să fie vârsta :)? ... adică am vrut să spun maturitatea :)?

    ReplyDelete
  2. :)) Multumesc, Leo! este maturitatea varstei :)

    ReplyDelete
  3. cu siguranta varsta ne face mai profunzi.am fost plecata o luna din tara si aceleasi doruri le-am avut
    .mihaela ma bucur din suflet ca am dat de blogul tau.aici ami regasesc cele mai ascunse doruri si cele mai dragi amintiri , de tot si de toate ati doresc numa bine si multa sanatate.te imbratisez cu drag

    ReplyDelete
  4. @mia: si eu ma bucur din suflet ca ma vizitezi! Iti multumesc din suflet pentru gandurile bune si iti intorc imbratisarile!

    ReplyDelete

Blogroll


counter