Wednesday, September 28, 2011

materie umana-6

Femeile sunt cele mai nesabuite si mai razbunatoare la volan.
Toaletele de dama sunt mai murdare decat cele barbatesti.
Barfa femeilor este mai vulgara si mai subiectiva decat cea a sexului opus.
Femeile se plang, se impotrivesc si reactioneaza mai agresiv decat barbatii atunci cand trebuie sa se supuna unor reguli generale.
"Sexul frumos" este, din punctul meu de vedere, o descriere aberanta.
.......................
Astazi am avut de-a face cu un specimen revoltat din rasa muiereasca: o tipa uscata si la trup si- cu siguranta- si la minte, un fel de starpitura batrana cu talente cremuite si smacuite.
N-am inteles de ce nu i-a placut body scanner-ul si cu atat mai putin n-am priceput de ce n-a optat pentru perchezitie, in defavoarea "satanicului" aparat. Probabil pentru ca prima varianta- credea ea- o umplea de radiatii, iar a doua- ar fi umplut-o de blestemele si de ocara (oprite in barba) ale ofiteresei care ar fi trebuit s-o ia la jumulit.
M-am pomenit, asadar, cu naparlita batrana (avea, in fact, in jurul a vreo 50 de ani dar imi face placere sa o  numesc asa) fata in fata. N-am putut sa-i zambesc, in minutele de asteptare, pentru ca acreala figurii ei mi-a impietrit orice intentie de amabilitate. Nu e nici prima de acest gen- nu va fi nici ultima.
Am inceput sa-i explic sumarele proceduri care vor urma- nimic iesit din comun, nimic care sa figureze drept atentat la pudoare. Am intrebat-o, dupa manual, daca are zone dureroase la atingere sau implanturi medicale...Mi-a raspuns, labartandu-si bratele ca pe niste crengi uscate, intr-o pozitie de abandon total: "Nu ma doare nimic, doar ca sunt la ciclu si trebuie sa fac pipi!". Logic ca in tot timpul asta ochii i-au fluturat peste cap.
"Asta este un lucru pe care cu siguranta nu trebuia sa-l stiu, i-am raspuns! Multumesc insa ca m-ai facut partasa! (am ridicat vocea deajuns cat sa ma fac auzita de multimea care astepta la rand) doar toti pasagerii care vor zbura cu tine in acelasi avion trebuie sa stie ca tie, madam, ti-a venit ciclul si ca trebuie sa faci pipi...NU?!"

9 comments:

  1. ... cred că se potriveşte expresia "a da din casă" :-) ... despre sexul feminin ... Mulţumim Mihaela

    ReplyDelete
  2. :) multumesc si eu pentru vizita, Leo!

    ReplyDelete
  3. iti doresc sa ai o zi minunata, Mihaela.

    ReplyDelete
  4. @meella:multumesc din inima, asemenea si tie!

    ReplyDelete
  5. @PhotoLeoGrapher: Multumesc!:) numai bine si tie!

    ReplyDelete
  6. multumesc, eu sunt "under cover"

    ReplyDelete
  7. "Toaletele de dama sunt mai murdare decat cele barbatesti."

    Nicidecum; in niciun caz ...

    ReplyDelete

Blogroll


counter